اللمسة الاخيرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
اللمسة الاخيرة

برامج اخبار معلومات أفلام كومبيوتر موبايل رياضه سينما الجمال الشعر الادب وكل ما تبحث عنه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

نكت حلوه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
winget
عضو مبتدئ
عضو مبتدئ

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالسبت يوليو 14, 2007 4:02 pm

كان في سلحفتين صغيرين كانوا بيحبوا بعض كبروا واتجوزوا وخلفوا سلحوف صغير سموه ابوسريع ,اقترحت ام ابوسريع علي ابو ابوسريع انهم يروحوا يفسحوا الواد في البحر الاحمر جهزوا لوازم الرحلة واستغرقت الرحلة 15سنة ذهاب.. وصلوا علي البحر وفرشوا علشان يأكلوا وفجأة صرخت ام ابوسريع "تصدق يابو ابوسريع نسينا اهم حاجة نسينا الملاحة عشان الاكل .اخطف رجلك وروح البلد هاتها .."صرخ ابو ابوسريع وقال لسه هاروح 15سنة رايح و15 سنة جاي يكون الاكل برد الأحسن نبعت الواد ابوسريع خفيف ولسه صغير.."ونادوا ابوسريع وقالولهه وبعتوه يجيب الملاحة ومرت السنين...حوالى40 سنة وابوسريع مجاش، السلاحف بدأت تقلق فقالت ام ابوسريع احسن ناكل بدل ماالاكل يبرد ولمايجي ابوسريع نعمله اكل ثاني "فجاة خرج ابوسريع من ورا شجرة وقال يعني لو كنت رحت كنتم كلتم من غيري...

واحد بخيل قوى ابنه بيقول له : بابا...انا عايز 50 قرش
قال له : بتقول 40 قرش؟؟..طيب وهاتعمل ايه بال30 قرش؟؟..على العموم انا معايا ريال..تاخد بريزه وتجيب شلن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Mado
عضو جديد
عضو جديد

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالجمعة أغسطس 10, 2007 4:27 pm

جميل جدا
jana
عضو جديد
عضو جديد
jana

نكت حلوه Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت حلوه   نكت حلوه Icon_minitimeالخميس أغسطس 16, 2007 6:29 pm

ههههههههههههه شكرا جدا

نكت حلوه
صفحة 1 من اصل 1